torsdag 20. desember 2007

Gaver!

Her er gaven jeg har fått fra min hemmelige venn! Jeg rakk dessverre ikke å få tatt bilder i går... Jeg er veldig glad for gaven,så mye fint!

Her ser dere nærbilde av de flotte lysene. Disse er jo altfor fine til å brennes! De skal være til pynt:)

Serviettholder,det har jeg faktisk ikke!
Tusen takk hemmelige venn,for flott gave! Jeg ønsker deg en riktig god jul!


Her ser dere noe av det jeg har drevet med de siste dagene,pakket inn julegaver! Det er noe jeg "sparer" til nærme jul,jeg synes det er så koselig! Jeg liker så godt å pakke inn gaver,så jeg takker alltid nei hvis de i butikkene spør om det jeg kjøper skal pakkes inn. Så i dag har jeg kost meg med julemusikk og fyr på peisen,og pakket inn de siste gavene.







Maileg'ene passer på:)





Til slutt to førjulsgaver jeg har kjøpt til mine nydelige barn! Maileg selvfølgelig... Mus til Ferdinand og gris i boks til Augusta. Ferdinand "låner" grisen litt da... :)


Ferdinand er hos mamma til i morgen,så i dag skal det vaskes og gjøres klart til jul her! Vi tenkte også å handle inn all julematen,og jeg skal bake ut en ny porsjon pepperkaker,de jeg har bakt før har forsvunnet... Så egentlig burde jeg kaste meg rundt!
Ha en fin kveld alle sammen,og tusen hjertelig takk for kommentarene dere legger igjen!

7 kommentarer:

Anita sa...

Åhh! SÅ fine pakker!!!
En av grunnene til at jeg tok permisjon ut året var for å slippe å være med på juleturnusen, kunne jo ha jobba litt, men jeg har valgt å ha fri i hele jula!!! Hmmmm ! Nå begynner jeg snart å jobbe 55% igjen og det skal bli spenende og se hvor lenge familien trives med det!! Mannen syns at jeg bare skal være hjemme, han blir nok litt bortskjemt! Men jeg synes selv det er greit å jobbe litt! Greit å tjene litt penger!!
Men faktisk nå så kjenner jeg at jeg godt kunne tenkt meg å bare jobbe dagtid! Også jeg som har trivdes best på A- vakter! Rart!
Oi! Dette ble visst litt langt!
Ha en strålende kveld og lykke til med alle gjøremål de siste dagene!
Klem Anita

Lena sa...

Jammen er de heldige som får pakker fra deg! Nydelige var de...du gjør deg flid med innpakkingen du:) Har pyntet litt ekstra på noen jeg også, men ser jeg har litt å lære! Ha en flott kveld!

Anne-Berit sa...

Så fine ting du har fått fra din hemmelige venn,flott serviettholder.Så fint du har pakket inn julegavene,nesten synd å pakke dem opp.Søte ting du har kjøpt til ungene,likte den grisen.Ha en fin fredag:o)

Hulda sa...

Åhh, så utrolig vakre gaver du har pakket inn. Jeg blir helt målløs her jeg sitter. Falt veldig for de med små kunstige krisstorn blader. Så herlig og gammeldags, nydelige kort også. Kos deg videre i jula. :) :) Klem fra Hulda.

Hulda sa...

Ble så opphengt i gavene at jeg helt glemte å si at det var en flott hemmelig venn-gave du fikk også. :)

Timotei sa...

Å, så fine pakker du har ordnet i stand! Må være veldig koselig å få pakker fra deg. Likte veldig godt den kristtornpynten du har brukt. Skikkelig jul over disse pakkene!
Fine saker du har fått fa din hemmelige venn også.
Jeg reiser på juleferie i morgen, så derfor vil jeg allerede nå ønske deg en riktig fin julefeiring! GOD JUL til deg og familien din!

Elzie sa...

Vilka fina saker du fått. Och paketen var ju helt fantastiska. Ville bara kika in och önska en riktigt god jul.
Kram Elzie