tirsdag 27. november 2007

Sweet dreams:)

Først av alt vil jeg takke alle dere som legger igjen koselige kommentarer hos meg,jeg setter kjempestor pris på det! Føler nesten at vennekretsen min har blitt utvidet etter at jeg begynte med bloggingen:)

I går redde vi opp senger til barna. Babyen som skal komme har fått Ferdinands gamle sprinkelseng,mens han har fått en ny (også sprinkelseng) vi har kjøpt brukt og malt hvit. Den er litt mer "hardfør" og passer bra til en aktiv tass:)
Begge barna har også fått nye dundyner og -puter. Her skal ingen fryse!










Senga til jenta vi venter står klar,den er plassert på vårt soverom,på pappaens side:)





De små tøflene hang jeg opp på nattlampa til mannen min den dagen jeg oppdaget at jeg var gravid.
Er nesten uvirkelig at terminen nærmer seg,tida har gått utrolig fort!
¤
Nå må jeg tilbake til vinduspussingen,ha en riktig god dag alle som er innom:)

10 kommentarer:

Garden Angel sa...

Ååå så mange koselige bilder du viser idag! Så koselig du har gjort det for begge barna dine da Silje;)
Fikk litt sommerfugler i magen jeg..tenkte tilbake på den tiden jeg selv gikk gravid...og alle forventningene og drømmene;)
Det er kjempekos med babyer! Selv er jeg ferdig med den epoken i livet mitt. Mine barn er jo 9 og 11år nå, og vi har bestemt oss for ikke å få flere.
Men det er jo deilig etterhvert også, nå som de er blitt så store og klarer det meste selv:)
En ting er iallefall sikkert. Småbarnstiden går utrolig fort!
Ønsker deg bare alt godt i tiden fremover Silje!!!
God klem fra meg;)

Emmeline sa...

FOR et koselig innlegg:) Vakre vakre bilder, får helt bygge rede følelse over meg med en gang!!
Vakre møbler, vakre farger og koselige bamser... Må jo bare få ønske lykke til med den forestående begivenhet.. Så spennende det kommer til å bli! Den lille prinsessen kan jo bare glede seg til å komme ut til sengen på pappaen sin side ( godt valg!) Og til resten av verden;)

Anita sa...

Åh! Så koselig!! Misunnelig jeg!!
Vinduesvask er sånt man bedriver når man er virkelig lei og vil at fødselen skal starte!!!???
Lykke til iallefall, kan jo være at jeg må si det flere gg, men sier det nå for å være sikker på å rekke det!!

KLem Anita

Ellie sa...

For noen koselig oppredde barnesenger! Nydelige stoffer og farger. Synes også at badet deres var veldig koselig! Fint med rødt og hvitt!

Laila sa...

Å så skjønne senger!! Den kurven på kanten var nydelig. Hvor har du kjøpt den?

Karoline sa...

NYDELIG!!!!!!!! åh, blir jo babysyk av dette, heldivis er minsten min veldig liten enda. ser vi deler smak på barneinteriør ja:)kan love deg at det er gøy med en av hver, og da får sånne dillemammaer som vi sikkert er tilfredstilt både rosa og lyseblått! når vnetes jenten? lykke til! klem fra Karoline

Hulda sa...

Virkelig fint på soverommet til barna dine. Så nydelige madrass du har sydd også. Kjempesøt lampe også, og skjønne kosedyr. Likte også veldig godt innlegget under. Fine bilder fra badet. Det røde hjerte med hvite prikker var virkelig fint!

minerva.jor sa...

Dette var nydelig!
Jeg tenker tilbake på tiden da barna var små med stor glede!
Ha en fin dag:)

Landliv sa...

Så kjempegøy å få en titt da! Og så spennende med det som venter. Men du har jo erfaring fra før. Selv har jeg vært baby-syk 4 ganger og fått 4 nydelige babyer. Nå har jeg roet meg litt og koser meg med dem, men er fremdeles veldig opptatt av svangerskap og fødsel. Gleder meg derfor til oppdatering fra deg! :lykke:

Maret sa...

Lykke til, venter spent på å høre når prinsessen er komt.