lørdag 10. november 2007

Molly's Heaven

Her er tingene jeg har bestilt fra Molly's heaven! Er så mye fint i nettbutikkene nå synes jeg,så det var vanskelig å velge kun èn å bestille fra... Vel,denne gangen falt valget på Molly's:)
Zinkhjertene er kjempefine:)

Ikke lenge til jul nå:)

Flere juletrelys-holdere,så nå er julemiddagen reddet! (eller ihvertfall borddekkingen....)


Sykkelkurv som skal henge på senga til poden,med fine maileg'er i:)



Vimpel-bannere,perfekt for barnebursdager! Gleder meg SÅ til å arrangere barnebursdager i årene som kommer.... :)


Liten sølvfugl,denne er kjempefin!



Og dette må være en "ekstragave",boks med Eiffeltårnet på!
Tusen takk for handelen,og god service:)






Ellers fikk jeg sydd noen hjerter i går,noen skal være pynt på julegavene,mens andre er smågaver,bl.a til mine to små nevøer.


¤
En riktig god lørdagskveld ønsker jeg dere!


10 kommentarer:

Anita sa...

Så mye fint! Likte spesielt godt de to hjertene, de var knallfine!! Og så fine hjerter du har laget!!
Det med sykkelkurven var veldig lurt, tror jeg kopierer den ideen!

Klem Anita

Annettenett sa...

Oi, så mye fint du har kjøpt og ikke minst sydd selv! Hjerter blir jo aldri feil i grunn:)
Vimplene var kjempesøte, tenker litt på å sy noen selv jeg...
Ha en fin helg videre!

Lilly sa...

Så koselig:)) Og det er akkurat det den sykkelkurven er perfekt til spør du meg;)

Søte hjerter du har sydd, det får man aldri nok av:))

Lilly sa...

Og ja, det var den;)

Emmeline sa...

Så fine ting du har kjøpt deg hos Molly. Likte veldig godt den fine kurven... Den passet jo helt perfekt til dine skjønne Maileger! Gøy å være rustet for barnebesøk også---- Nå har du iallefall skikkelig lekre ting å pynte med.
Jeg er faktisk veldig heldig. Jeg skal JOBBE hos Molly i morgen;0) Har tilbydt meg å hjelpe henne å pakke ut fra paller og sånn, og hun takket ja... Dermed blir det min aller første butikkjobb, hehehe! Gleder meg som en liten unge. Må jo innrømme at jeg begynner å bli veldig godt kjent i den butikken---har vært der noen ganger og hun har MASSE fint!
Hjertene du har sydd var lekre, du er kjempeflink! Ønsker deg en fortsatt god helg;0)

Hulda sa...

Her var det mye fint å se på. :) ja, det er ufattelig mye fint i nettbutikkene, og i butikkene i byen nå. Ser at flere av tingene som selges i nettbutikkene, selger de her i byen også. Greit så slipper man unna portoen.

Flotte de lysholderne, jeg har kjøpt noen jeg også, skal bl.a ha på en krans. Blir nok fint som bordpynt også. Så fine hjerter du har sydd!

Hulda sa...

Forresten: jeg var veldig godt fornøyd med Vakre Hjems juleutgave, fant masse fint der. :) Gleder meg til å få kjøpt Lantliv, svenskene sier at det var skikkelig flott.

Krabat sa...

Gratulerer med så mange nye fine ting!! Ja, det er veldig vanskelig å velge nettbutikk. Har faktisk kjøpt fra tre nettbutikker nå, men det skal ikke bli en vane. Måtte bare ha ditt og datt til jul, og så hadde ikke alle det samme. Slik er det. Mye i porto, men veldig morsomt!

Kreoline sa...

Ja her er nok julen reddet for deg, så nydelige ting fra Mollys H., liker så godt sinkhjertene. Nydelige hjerter du har sydd selv også. Nettbutikker er farlige, lett og handle er det også. Ha en fin uke, forresten likte jeg sykkelkurven kjempegodt, fin og gammeldags.

malrodien sa...

hei hei.. låner bildet av klypene bittelitt jeg;) prøver desperat å få tak i slike selv:S