fredag 9. november 2007

Helg!

Plutselig er det helg igjen:) her har vi ligget rett ut med halsbetennelse alle mann i flere dager nå,begynner å bli ganske lei...
Men å vite at det er fredag hjelper på humøret,så får vi håpe formen bedrer seg i løpet av helga!

¤
I dag har jeg kjøpt julenummeret av Vakre hjem og interiør (som jeg har forstått på flere av dere at var litt skuffende,så forventningene er ikke SÅ høye...),og gleder meg til en kveld i sofaen med det og Idol (innrømmer at jeg ser på det,synes det er god underholdning)

¤
I tillegg har jeg fått en pakke med varer jeg har bestilt fra Molly's heaven i dag,rakk bare ikke å ta noen bilder før det ble mørkt... Skal vise dere i morgen:)

¤
Enn så lenge viser jeg noen bilder fra mailegs nydelige julekolleksjon, har lyst på ALT sammen..... Huff. Kanskje godt jeg ikke har funnet så mange forhandlere av det i Norge..(men jeg tar gjerne imot tips dersom noen vet om nettbutikker som selger det... Vet bare om Luca shop og Bhome)

¤
Ha en fin fredag:)





Alle bilder er hentet fra maileg.dk

2 kommentarer:

Anita sa...

Så fine ting!! God bedring til dere alle, og kos deg i helgen!

Klem ANita

Helene S sa...

Så fine ting.
Håper du ikke blir skuffe over vakre hjem, men det var egentlig en lang remse med reklame spør du meg. Hadde håpet på mer inspirasjon og tips . Vil jo gjerne ha det til jul.
Uansett kos deg:0)