mandag 12. november 2007

Dårlig start på uka....

...ble det for meg. Formen min er nemlig ikke særlig bedre,og hos legen i dag fikk jeg påvist bronkitt. Så nå er det antibiotika og avslapning som gjelder. Det sistnevnte er lettere sagt enn gjort,sønnen min er nemlig heller ikke helt frisk,så han er hjemme fra barnehagen. I dag hadde han f.eks rullet ut en hel dorull og helt havregryn utover kjøkkengulvet før klokka var 10,bare for å nevne noe.... Selv om han er syk har han jo ikke noe mindre energi av den grunn...
Jeg teller til ti,og prøver å tenke positive tanker... :)
¤
Verre er det at jeg virkelig ikke har TID til dette! Jeg hater ordet tidsklemme,men det er jo så mye jeg VIL gjøre om dagen! Handle julegaver og gjøre klart barnerom for å nevne noe.. Vel,nå skal jeg ikke syte mer,dette går jo over!
¤
For meg vil kvelden bestå av dette,så jeg skal vel ikke klage:)
Ha en fin mandag!

5 kommentarer:

Krabat sa...

Takk for koselig kommentar! Uff, er du så syk. Det er ikke morsomt. Men det er jo så deilig når man blir frisk. Kjenner det igjen. Man føler seg elendig og så skjærer alt seg. God bedring! Klem

Ellie sa...

Så kjedelig at du er syk, da! Håper du snart føler deg bedre, og så får du kose deg med bladene dine i kveld!

Tussaluso sa...

Uff, dette høyrtes ikkje kjekt ut. Håper du kommer deg raskt, slik at du kan nyte dine siste veker av svangerskapet. Slitsomt å være sjuk og høy-gravid. God bedring.

Anita sa...

Åhh! Så kjedelig at du ikke er blitt bra! Og hoste og øygravid er vel ikke en særlig go kombinasjon!

Gooooo bedring!
Klem ANita

Garden Angel sa...

Ååå..stakkars deg!
Håper du fikk kosa deg litt igår kveld da. God bedringsklem fra meg:)