søndag 25. november 2007

Badet vårt nede

Her kommer noen bilder av badet vårt nede,i hovedetasjen. Er dette som blir brukt mest,selv om det er ganske lite. Hjertene har jeg kjøpt på en julemesse vi har vært på i dag:)





Mange ting på liten plass,men det fungerer veldig fint. Vi har dusj både oppe og nede,men bruker den nede fordi oppe står stellebordet foran. Dusjen er plassert inni et hjørne (det gikk med nød og neppe..) og nå sliter jeg med å komme inn pga den store magen:)



Planen er at jeg skal sparkle og male listene,men det har ikke blitt noe av enda....



Maileg i badedrakt





Håper dere har hatt en fin helg,nyt søndagskvelden!


14 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Takk for hyggelig hilsen.Så fint du har pyntet på badet ditt,tar seg skikkelig godt ut med de røde innslagene.Lekkert!!!

Anita sa...

Selvfølgelig kan du få kjøpt en badedame! Og det er fint at du kan vente til etter jul:o)) Kom gjerne med ønsker om farger både på hår hud og badetøy!!! Nå har jeg forresten studert liftgardina og det blir nok sånne her også!!! Flott med så fine bilder å se på!!

Klem Anita

Anita sa...

Glemte helt å kommentere hvor fint det var på badet ditt!!! Jeg driver også å styler om badet! Det har vært hvitt, men med stæsj og håndkler i rødt og orange. Nå blir det hvitt og så med de posene som jeg har vist fram.. Kanskje en gardin kappe også!!

Ha en fin kveld

mona sa...

Oiii,så delikat et bad dere har !!! Skikkelig koselig og lunt,med de fine farvene ;) Er glad i røde detaljer,jeg også,og hva passer vel bedre nå i juletiden.....! Forstår at du har vært heldig med alle de gamle bildene dine,tenk og finne så mange,på så kort tid....!!! Ha en fin ,ny uke ;)

Karoline sa...

så fint du har det, har matchet det meste!!! når skal du ha baby da? vet du hva du får? lykke til!!! ha en fin kveld. hilsen Karoline

Timotei sa...

Rødt og hvitt er så fint sammen! Virkelig inspirerende bilder du viser fra badet ditt!

Mor Grethe sa...

Nå har jeg kost meg nedover siden din her, så mange koselige innlegg. Og julekortet av den lille i fjor var jo så fint, helt vidundelig. Ja nå måtte jeg bruke ordet vidundelig, selv om det ikke er et ord jeg bruker ofte:o) Å få nye ideer til julekort er ikke så enkelt, samtidig har jeg tre unger som skal se inn i kamera samtidig.... det har vært den store utfordringen i mange år nå.

Koselig bad dere har, kult med de glasskrukkene med et hjerte oppi. Ha ei fin uke.

Tussaluso sa...

Hei. Lekkert bad dåke har. Veldig fint med kvitt bad og med røde kontraster. Kor kjøper du desse Maileg figurene dine? Dei er så sjønne. Ha ein fin dag.

Pernille sa...

Så fint du har pyntet på badet ditt. Du må være skikkelig kreativ!
Ellers så syns jeg du hadde en spennende blogg:)

Krabat sa...

Hei, så fint pyntet bad! Veldig fine bilder du viste fram i forrige innlegg. Visste ikke at det bildet het "Kan du inte tala". Det har jeg sett på veggen hjemme siden jeg var liten. Det finnes mange fine julecd`er. Men akkurat nå har jeg veldig lyst til å kjøpe Mariann Aas Hansens julecd. Tror den er fin og jazzete. Ellers elsker jeg "It´s snowing on my piano" med Bugge Wesseltoft. Ha en fin uke!

HildeS. sa...

Heisann.
Så lekkert bad du har med nydelege raude detaljar. Dei lyste verkeleg opp blant alt det kvite:o)
Nydelege bilete du viste i innlegget under også:o)

elin1976 sa...

Nå ble jeg inspirert til å ha masse rødt på badet.Takk. Bilder kommer:O)

elin1976 sa...

Glemte å gi deg dette ♥
:O)

Anki sa...

Tjihi, kjenner igjen den følelsen av ikke å komme seg inn i dusjen pga.magen. (Jeg hadde to på en gang og, så jeg var STOR) EN kjempekoselig b ad da, med herlige detaljer.... Ha en fin tirsdag, klem fra meg!