søndag 14. oktober 2007

Søndagsmiddag

I dag har vi hatt svigerforeldrene mine til middag, og da serverte vi hjemmelagde kjøttkaker. Det er så godt synes jeg,særlig når de er litt godt stekt så de blir sprø på utsiden. Mmm:)




Må også vise helgens innkjøp,falt pladask for denne lysestaken og skåla. Vet ikke hva det kalles egentlig,de er veldig tunge, så det er liksom mer glass enn fattigmannssølv. Fine er de ihvertfall synes jeg. Tror jeg må til byen i løpet av uka for å kjøpe en lysestake til...

Ha en fin kveld alle sammen:)

2 kommentarer:

Mor Grethe sa...

Hei. Kom innom deg via en annen blogg. Koselig blogg du har, kommer nok på besøk igjen. Nammi... hjemmelagde kjøttkaker er godt;-)

Emmeline sa...

Jaaaa den var KJEMPEFIN...Nå har jeg tittet nøye på alle bildene dine og jeg skjønner GODT at du er fornøyd med denne ovnen. SUPERFIN!