onsdag 31. oktober 2007

Happy halloween!

Ønsker jeg dere alle,selv om jeg egentlig er litt imot hele greia.. Er koselig med tradisjoner,men dette er jo noe veldig kommersielt,ihvertfall her i Norge. Ikke at jeg skal si noe,sto selv i kø på Nille i dag for å kjøpe litt sjokolade til barna som stikker innom i kveld.
Både foran meg og bak meg i køen sto småbarnsmødre med armene fulle av Halloween-utstyr, både kostymer og godteri og all slags plastikksurr. Da slo det meg at for det første var de ganske seint ute,og for det andre at produsentene har fått det akkurat som de ønsker,vi handler til krampa tar oss... Vel vel,håper dere får en fin kveld ihvertfall:)

Ellers har jeg vært en tur hos min far skrotnissen i dag igjen. Han har ca 200 pappesker med gammel og ny julepynt,og i dag var jeg så heldig å få lov til å åpne en del av dem,og ta det jeg ville. Hadde dessverre litt dårlig tid,skulle gjerne sett mye mer,men fant en del fint,og det skal jeg ta bilder av og legge ut i morgen.

Må til slutt si at jeg hadde en så fin start på dagen i dag! Ferdinand og jeg hadde spist frokost,og etterpå skrelte jeg meg en mandarin. Da jeg kikket ut av kjøkkenvinduet dalte det store snøfiller ned på utsida,og jeg ble helt varm om hjertet... Kombinasjonen mandarinlukt og snø var helt uslåelig,og jeg har vært i julestemning siden:)

Nå skal jeg bake ut bolledeigen jeg har satt,ønsker dere alle en riktig fin kveld!

1 kommentar:

Emmeline sa...

Åååå jeg vil også ha en bolle. I min by har det vært flom og veiene var så fulle av vann at jeg ikke våget meg ut med bil til butikken, ikke er jeg i form heller-og stakkars barn fikk derfor bare bananer;0) Jaja, de lider vel ingen nød. Enig med deg--denne Halloween tradisjonen er ganske håpløs! Mine barn har kuttet ut. De prøvde seg for noen år siden, men nå går de kun nyttårsbukk istedet! Du må ha en fin kveld med nybakte boller-nam nam!