onsdag 24. oktober 2007

En flott dag:)

Dette har vært en veldig fin dag! Den begynte på best tenkelige måte;pakke i posten! Jeg hadde bestilt et kjempefint dukkeklærsett fra TIMOTEIS LILLE BUTIKK (hostimotei.blogspot.com)
Klærne var nydelig pakket inn,og med koselig kort på!

Og her ser dere det nydelige settet! Jeg ble helt målløs da jeg pakket det ut,så flott laget:)
Det skal være julegave til jentebabyen vi venter. Kanskje litt sprøtt å kjøpe julegave til ei som ikke er født engang,men det får være:) Siden det kanskje blir en liten julebaby (termin er 17.desember...) tenkte jeg at dette ville være en koselig første julegave til henne fra mamma og pappa.


Denne nåleputa fikk jeg med på kjøpet! Gleder meg til å kjøpe mer fra Timotei etterhvert!
¤

Dagen fortsatte med en tur på et kjøpesenter her jeg bor,som akkurat har åpnet på nytt etter å ha blitt bygget ut. Jeg dro dit med ei god venninne,og vi kunne ikke huske sist vi var på bytur uten barn. Luksusdag med andre ord:)
Det var en Sia-butikk på senteret,som var fullt julepynta. Masse fint,men synes faktisk noe av det var litt dyrt. Er jo rart når Sia-ting er dyrere i en Sia-butikk enn i andre butikker som fører merket...
Kjøpte ihvertfall dette skiltet til å ha på en dør...




Og denne stjerna. Litt for liten til å ha i vinduet,og litt for stor til å henge på juletreet,men jeg skal nok finne en plass til den!




Og disse nydelige musene! Nesten litt Maileg-aktige.. Det var det første mannen min sa når han så dem,han kjenner meg visst godt nå:)




Kjøpte mye annet fint i en annen butikk,men har ikke fått tatt bilde av det enda. Skal vise det en annen dag!

¤



Til slutt noen bilder fra stua vår i kveld. Det ble plutselig veldig tåkete og kaldt ute,så vi fyrte i peisen for første gang denne sesongen,og tente alle stearinlysa i hele stua. Dessverre (det er vel egentlig et luksusproblem...) er huset så godt isolert, og peisen varmer så mye,at vi måtte la flammene dø ut etter ganske kort tid,det ble rett og slett for varmt,selv med minusgrader ute.




8 kommentarer:

ava sa...

Sååå mye fint du har handlet, og så koselig du har det!

Ha en go dag
Klem

Tussaluso sa...

Høyrest ut som du hadde ein fin dag i går ja. Ein skikkelig drømmedag. Ha ein fin dag idag og.

Emmeline sa...

Ja problemet med for godt isolert hus har iallefall ikke jeg, blir nesten litt misunnelig! Her er det stadig kaldt, selv om ovnen heldigvis er like om hjørnet!

Fine ting du fikk i posten fra Timotei, så koselig å kjøpe dukkeklær til babyen-en super ide syns jeg! Jeg fikk mitt siste (av de fire barna mine) den 17.desember. Husker godt at det var litt sånn svett svett for hun var jo bare en uke gammel på julaften og bestemte seg dermed for å brøle seg gjennom hele julekvelden. Hun var kun stille et lite øyeblikk da nissen var innom, hehehe... Hun skjønte vel allerede da at det lønte seg!
Nok om det.

Stilig Sia skilt, stjerne og ikke minst søte mus. Likte godt fargene! Ha en fin fin kveld:0)

Timotei sa...

Så bra at du likte dukkeklærne! Synes det er veldig koselig at de skal være julegave til jenta dere venter.
Flotte ting du har kjøpt deg og koselig stue dere har! Musene var så søte!

Hulda sa...

Så mye fint du har kjøpt, det er herlig med en shoppingdag i ny og ne, hehe.. ;) Likte veldig godt stjerna, og settet fra Timotei var så fint. Det blir jo perfekt til en liten, nyfødt baby. Det blir et fint minne for henne når hun blir stor. Flotte bilder fra stua hos dere. Så herlig ovn dere har. :)

Helene S sa...

Stilige med dukkeklær til babyen.
Det var sannelig godt jeg ikke fikk samme ideen da jeg fødte min eldste sønn rett før jul (20. des.)for 19 år. Det hadde i så fall vært total bom for han veide 5 kg.
Har ellers gode minner fra den gangen.
Både mor og barn fikk julepermisjon fra føden og var hjemmom noen timer slik at vi fikk med og julemiddagen og pakkene.
Ønsker deg lykke til med den lille!

elin1976 sa...

Høres ut som en fantastisk dag. Kjekt kunne gjøre slike ting sammen med gode venner. Flotte ting du har handlet:O)

Lindas Hus.. sa...

Hei!Flott hus du har.Mye lekkert.Synes det var fint med både hvitt og furu.Gir huset ditt særpreg...Men jeg er jo ei "gamel"
dame...Linda. :)