tirsdag 9. oktober 2007

Barnerom

To kjekke mus

Viser noen bilder fra rommet til sønnen min. Siden han er såpass liten enda,og siden det ligger i 2.etasje,bruker han det mest til å sove i foreløpig,men jeg håper han kommer til å leke og kose seg der etterhvert!



Blikkleker kjøpt i Gamlebyen i Gøteborg





Vinduene med lystette liftgardiner- kjempekjekt!


Jeg rett og slett elsker Maileg,og spesielt kaninene. Sønnen min har ikke vist noen særlig interesse enda... Men det er helt greit,da blir det noen leker til mor også:)





Kattepusbildet som henger over senga hans








6 kommentarer:

Ellie sa...

Så hyggelig med en ny blogg! Ser at den jo ikke er helt ny heller, men den er ny for meg. Skikkelige koselige leker sønnen din har, falt spesielt for de blikklekene. De var sjarmerende! Må også si at jeg synes dere har et utrolig fint hus! Det var helt min stil, det huset der. Så flink mann du har, som har bygget det! Nå det gjelder hjertene mine, har jeg egentlig bestemt meg for å si nei til å selge, siden min energi og lyst til å sy går veldig i bølger, men om jeg skulle ombestemme meg, blir du den første som får vite det :-). Det var hyggelig at du likte dem, forresten. De er veldig enkle å lage. Man skriver bare motivet ut på at strykeark som man har i printeren, og stryker det på stoffet.

Kreoline sa...

For et nydelig barnerom, jeg falt pladask. Nydelige kaniner, og for noen skjønne kosedyr. Likte utrolig godt bildet med pusekattene, så herlig. Blikklekene var utrolig flotte, det er så vakkert med sånne leker, minner meg om min barndom. Har en blikkleke av en klovn som min mann hadde da han var liten, den blir tatt godt vare på. Ha en fin uke. Klem.

Anniche sa...

Det er noe av det fineste gutterommet jeg har sett på leeeenge !!!
En samlin nydelige ting :)
Mine gutter er to og tre , og deler rom "; Men å holde det ryddig er alt annet enn enkelt :(

Lykke sa...

For et utrolig hyggelig gutterom! Hyggelig blogg også, hit kommer jeg helt sikkert tilbake:)

Annettenett sa...

Nydelig blogg du har! Ser ut som et kjempefint barnerom som han garantert vil kose seg på:)

C&B sa...

Kjempe fin blogg du har ;)
Jeg lurer på om hvor du har fått tak i de lystette liftgardinene på barnerommet jeg?
Vi bygger nytt hus som blir ferdig til jul og jeg kunne tenke meg noen sånne på sønnen min sitt rom ;)
På forhånd tusen takk for svar ;)