søndag 30. september 2007

Kjøkkenet mitt







Vi flyttet inn i nybygd hus våren 2006. Mannen min er snekker,og har gjort alt selv. Det var veldig gøy å bygge,men også utfordrende. Jeg synes rett og slett det er FOR mye å velge mellom,også er det så mange valg man må ta også.. Og gjerne i løpet av kort tid. Vi er stort sett fornøyde med de valgene vi har tatt,og trives veldig godt i huset. Jeg var hele tida sikker på hva slags kjøkken jeg ville ha,og dette ble en av tingene vi prioriterte. Det er jo tross alt et av rommene man bruker mest:)

3 kommentarer:

Karna sa...

Åhhh sier jeg bare, fant siden din gjennom Emmeline og jeg sier bare for et drømmehus dere har. Nydelige barnerom, fantastisk fint kjøkken, flott hus osv osv...kommer igjen!

Benedicte sa...

Rååfint kjøkken, altså! Kjenner følelsen av hjemmekos helt hit, hehe! Titt gjerne på mitt kjøkken på min blogg, nettopp lsgt bilder av det.

Anonym sa...

Hei Silje!
Har nettopp oppdaget bloggen din. Kom tilfeldigvis innom da jeg søkte etter tips for å behandle furumøbler hvitt. Nydelig hjem dere har! Har ikke rukket og sett så mye, men kommer garantert til å titte innom igjen. Lurer på hvor du har kjøpt gardinene du har på kjøkkenet (hvis de er kjøpt)? Er på utkikk etter akkurat slike til hytta.
Gunnhild, Notodden