søndag 30. september 2007

Antikviteter







Jeg er veldig glad i antikviteter,og vi har mange gamle møbler og ting hjemme hos oss. Disse tingene betyr ekstra mye for meg,jeg synes det er gøy at de har en historie,og at det er ting ikke alle andre har. Gamle møbler har jeg nesten nok av nå (bare nesten...),men jeg samler fortsatt på fat,skåler,glass og andre "småting". Jeg er spesielt glad i opalin,pressglass og stråmønster. Også elsker jeg gammel julepynt,de siste årene har flere av de "nye" tingene blitt byttet ut med nostalgisk,gammel pynt. Gleder meg til jul:)

2 kommentarer:

Tussaluso sa...

Hei Silje. For å lage ei liste med linker til andre blogger går du inn på: Tilpass. Velg: Legg til sideelement. Så velger du: Liste over koblinger. Der legger du inn web-adresse og navn på blogg.
Håper du forstod forklaringa mi. Ellers kan du bare spør igjen.
Ha ein fin søndagskveld.

Tussaluso sa...

Hei. Kom innom igjen eg etter å sett dine nye innlegg. Kjøkkenet ditt var kjempefint. Har du sydd gardinene sjølv eller er dei kjøpt ferdigsydd. Har leita lenge etter kvite kjøkkengardiner med litt blonder på.